روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد
  • بازدید : (114)
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد


توپ طلا

رقابت بین سه نامزد نهایی، بسیار سالم است.رونالدو همچون سال گذشته، بهترین بازیکن جهان است اما مسی هم کیفیتی استثنایی دارد ولی جامی را در سال 2014 کسب نکرد.در مجموع، رونالدو تعیین کننده تر از مسی است.

جام جهانی باشگاه ها

در حال حاضر رئال مادرید هیچ رقیبی ندارد.ولی جام باشگاه های جهان هم یک رقابت مهم است و باید آن را جدی گرفت. سال 98 در مقابل واسکودوگاما فکر می کردیم بازی آسانی در پیش داریم. آن زمان این رقابت فقط برای آمریکای جنوبی مهم بود.اما الان اوضاع فرق کرده است.نشاندن نشان قهرمانی این رقابت ها روی سینه، حالا اهمیت بیشتری پیدا کرده است. رئال بهترین باشگاه دنیاست و شانس اول قهرمانی.

بازگشت به اسپانیا برای مربیگری


پس از کسب تجربه در کنار گاس هیدینک که باید بگویم تجربه دستیاری او برای من بسیار پربار بود، به ترکیه رفتم. امسال به عنوان بهترین مربی سال 2014 ترکیه انتخاب شدم اما هنوز برای مربیگری در اسپانیا جوان و کم تجربه هستم.دوست دارم همچنان در ترکیه یا یونان مربیگری کنم.پس از اینکه تجربه ام بیشتر شد، برای مربیگری به اسپانیا می آیم.


برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: